Praktik, Edward Hotell

Tjaaaaaa bloggen!! Andra gången jag skriver här nu :P Det känns bra, känner att jag vill börja blogga för jag tycker det verkar kul (A) Men vi får väl se, ska försöka uppdatera så mycket som möjligt!

Idag har jag haft praktik från 08.00-13.30 och det var jävligt segt vill jag lova . .  Det finns fan inget att göra, som idag tex. på 5 h har jag bara plockat bort frukosten, knäckt en hel drös med ägg, dammsugit frukostsalen, skrivit på "nyckelkorten" och hämtat 27 st tidningar från birgers. Sen har jag bara suttit på arslet och inte gjort ett skit. Jo juste jag sprang upp till tredje vångingen för å kolla om dom hade städat två rum. Och dom var städade. .  Intressant ellerhur!? ne inte direkt

Var och kollade på C-laget när de spelade förut och fan va sämst dom är . . Det rä ingen fast alls på dom, fast jags ka inte klandra dem, de flesta är ju faktist över 30! haha.

ne ska snart sova  . . sov bara i 3 timmar inatt :S så jag är skapligt trött!!

Ha det bra allihop nu, har inga läsare än men får väl för hoppningsvis snart (A)


xxx S'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0