Bygdegård

Har nyss kommit hem från efterfesen, den ägde rum i UÖ-huset. den var mysig, eftersom jag pratate i tel hela efterfesten, alla drog n'r jag hade lagt på :typ :p haha lama jävlar!!! Sen gck vi typ hem allihopa . .

Kvällen i helhet har varit rolig, vi har dansat till dansband hela kvällen, det är ju mysigt! Min far har ju lärt mig dansa bugg så de flesta jag dansa med var faktist förvånade över hur bra jag dansade bugg (a)

Fan det är rätt kul med dansband, alla går ju lös ådet även fast man egentligen itne borde de. ;)

P¨åvägen hem från efterfesten så ramla jag på en isfläck och paja knäet, sen när jag kom hem såg jag att det var ett sår med blod på knät, Haha  palla, jajaj, kul att någon hade kul åt det i alla fall x)

Ne nu ska jag nog sova, äkta trött, god natt och sov så  gott =)

Föressten . .  jag har ett problem . . . Jag har inga TAMPONGER :o shit fan!!!!!

♣ Sarah :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0