Reseguiden

Idag har jag kommit på något riktigt stort . .Jag har varit inne och uggat på reseguiden.se endel de senaste dagarna och kommit fram till att det finns sjukt mycke sköna människor där!!! I liiiike

Nu vet jag äntligen vad jag ska göra efter skolan. Det är en dam vid namn Camilla som har berättat så himla mycket för mig och det är jag evigt tacksam för!! Allt hon har skrivit har varit så spännande att läsa, hon har var med om sådana saker jag har drömt om att få göra!! I can't wait!!!!! Vill bara att det ska bli 16:e juni nuuuuu :D Ahh jag är helt till mig, dehär kommer bli så bra, jag hoppas det blir bra. Med all den hjälp jag fått av Camilla så kan ingenting gå fel, well jag kanske inte gifter mig med någon miljardär eller blir en mega****** nanny, men jag kommer fortfarande ha så jävla KUL på vägen till toppen eller botten (A) haha skitsamma, vill inte leva något tråkigt liv.

Jag vill leva så som jag själv vill. Inte vara beroende av någon/något annat. Just nu är jag ju sjukt beroende av skolan. Det är därför det inte går så jävla bra för mig i skolan. För jag är inte där på mina villkor, visst kan jag gå i skolan osv. . .  Men när de har delat upp schemat som as så tappar man motivationen så jävla hårt!! Sjukt jobbigt!!

Men tillbaka till de positiva tankarna . .  Jag har också kommit fram till att de som reser mycket gillar arabländerna väldigt mycket. Hör sen alla som är anti araber. Det är inget fel på dem, det är inte mer fel på dem än vad det är på dig!!! Tänk på det. . .
Araber är ett vänligt folk som inte vill dig något ont och om du inte vill att dom ska kolla på dig om du är tjej . . tänk på vad du har på dig. Har du på dig korta kjolar och urringning så är det ju fan klart att dom glor, det gör dem i alla länder!! Respekterar du bara deras religion och kultur så respekterar dem dig, så enkelt är det!!

Och om du tycker att försäljarna är jobbiga . .Då är det bara att gå förbi för dom låter dig vara om du inte ger dom uppmärksamhet. Men ger du dem uppmärksamhet följer dom efter dig . . Och du kanske känner dig taskig om du bara ignorerar dom, men tro mig. Du behöver inte känna så. .  Jag har pratar med ett flertal försäljare och dom vet själva hur dom är och har förståelse för oss om vi bara går förbi. Visst endel "oerfarna" kanske tar illa upp men tycker du det är jobbigt så bry dig inte om det, den enstaka individen som tar illa upp, lär sig också såsmåning om!

Nu flög jag iväg lite och hamnade utanför mitt ämne . .

Just nu pratar jag med en as cool gubbe (hm, hoppas han inte tar illa upp! men det tror jag inte :p) som jag började prata med genom just reseguiden.se. Skit härlig verkligen, jag pratar med han som om han vore i min ålder. Ne . . Mer sköna människor till folket!!! Det behövs verkligen i dagens tråkiga samhälle.

Påtal om sköna människor, jag måste ringa till Peter och bestämma en helg jag kan komma upp och hälsa på. Vi kommer ha så jävla kul när jag kommer upp. . Var det någon som sa fest!?

Nu i alla fall så vill jag bara avsluta med en rolig bild :P sen ska jag nog kanske gå och lägga mig . . .
(det var meningen att jag skulle publicerat detta för 12 timmar sen, men inte fan funkade publishme.se då utan PAGE FORBIDDEN, die bitch, DIE!!)
    (utfyllnads bild, Vanessa i somras)

Hahaha, Ingemar är alltså han jag nämnde tidigare. Han är 64 år, isn't that great!? han är ju liksom ungdom i sinnet, vem skulle inte vilja ha en sån pappa som man kan ha som en kompis också!? Jag vill (A) Jag tror även att man lever längre om man har ett ungdomligt sinne :)

I vilket fall så ber jag om ursäkt för ett långt inlägg, men det var lite välbehövligt . .

Ha det bra allihop och boka er flygbiljett till något arabland redan idag, om ni inte har råd så kan ni ju alltid klicka på bilden här till vänster och försöka vinna en resa istället =)

♥ Sarah



Kommentarer
Carro

Tackar tackar :) Ja jag vet tycker inte om de heller men vet inte om man får byta ut sånt eftersom det är hyresrätt.. Kan ju byta eller måla om dom också så blir de lite spex på de hela :) Ja tapeten i sovrummet är riktigt snygg faktiskt blev riktigt nöjd :D

2008-12-02 @ 22:06:09
URL: http://omcarro.blogg.se/
Yonna

Nice blogg du har :)

2008-12-03 @ 15:47:28
URL: http://tistlan.blogg.se/
Ingemar

Fnizz

2008-12-08 @ 02:31:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0