Klantigt värre!!!

Förut så orkade jag inte med min piercing så jag tog ut den, varför jag gjorde det vet jag inte. Den känns liksom inte ens, men i vilket fall så tog jag ut den och glömde av den . .

Vilket inte alls var bra, då hålet hade krymt så jag fick inte i staven igen. Härligt Sarah, bra jobbat!!
Men envis osm jag är så skulle det naturligtvis gå . . Så jag började med att sätta i ett örhänge, sen drog jag lite i det från sida till sida, för att försöka töja ut det lite. Vilket jag heller inte lyckades med. Så jag tog till staven igen, fick in den halvvägs men envisades med att inte gå igenom. . .

Vafan tänkte jag, vad ska jag göra nu!? har ju inte lust att betala 400 spänn till . .  Nee nu skiter jag i om det gör ont.

Så jag tog till med örhänget och staven och körde in dom samtidigt från varsin sida, när jag kände att dom var mot varandra så började jag skruva in staven i tungan. . . Det var inte skönt alls, men jag fick igenom den och det var väl det som var huvudsaken (A)

Sen blev det bara att hämta is i kylen för att suga på för den inte skulle svullna upp. Just nu känns det som de gjorde andra läkeveckan, vilket inte är skönt alls, tvärtom! Jobbigt värre!

♥ Sarah

Bjuder på en bild från när jag pierca mig, ligger på britsen och har precis gjort den!
och ja . .  Jag vet redan att jag är sexig på bilden, så det behöver inte kommenteras! Men känner du att du verkligen är i behov av det så får du skriva av dig!! Ahhh känner mig ganska snäll idag =) 

Hahahjaha fyfan x)


Kommentarer
Carro

Haha du är fan klantig asså! :P Inte funderat på att byta stav eller? :P Såg lite lång ut :P

2008-12-01 @ 15:25:57
URL: http://omcarro.blogg.se/
Line

hahahah :D snyggt grevé ;) av någon konstig anledning så var det faktiskt inte så likt dig :P positivt eller negativt det får du avgöra ;) :P

2008-12-01 @ 19:54:42
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0