Egypten del 2

Dag 2
Idag blev det sol och bad på stranden, så jävla skönt att bara slappna av och njuta av värmen, det hade jag verkligen längtat efter!
Sen på kvällen så käkade vi på en italiensk restaurang, "Dolce vita" hette den. Vi hade även tänkt dra till "Ministry of Sound" men vi tänkte att hur kul kan det vara att dra dit själva, så efter lite biljardspelande och nåra drinkar senare så gick jag och frågade en tjej som verkade var i min ålder om hon vill gå ut med oss och det ville hon.
Så vi spelade lite biljard och drack lite. !

Lite biljardspelande, Robin, jag och Elinor (tjejen som ville hänga med oss ut)
     


Sen drog vi upp till taket och drack lite till med en som jobbade på hotellet, han var lite läskig vill jag lova. Han berättade för oss att han brukade runka 10 gånger/dag och fyllde 4 st hostmedicin koppar varje dag! MYSIGT, det var verkligen mer än vad vi ville höra!! Så vi försökte banka vett i huvudet på han och sa att han inte kunde prata till tjejer på det viset, men inte fan lyssnade han x) Dagen efter eller vad det nu var så kom han fram till mig och frågade om jag ville veta vad vacker fitta var på arabiska, jag typ: neeee x) tror ni inte han sa det ändå eller, fan så jävla äcklig x) här har ni en bild på han:


Så jävla söt, hahahahaha


Sen dissa vi han och tog en taxi till Sakkala och Ministry of Sound.

Väl där så satte vi oss i en av sofforna och tog en drink var och beställde in en shisha!
Efter drinkarna och shishan så blev jag rastlös och ville dansa, Robin och Elinor ville inte dansa så jag drog upp själv. Först kom det en svettig jävel som dansade helt galet men han dissa jag, så kom det en annan som i discoljuset såg rätt bra ut. (såg ju inte förrens senare att han inte såg bra ut, haha silken tabbe) Så han dansa jag med en stund, sen gick vi ut till stranden och pratade lite om vilka vi var osv. Sen blev väl brorsan orolig så hanoch Elinor kom efter mig och undrade var jag var. När dom hittade mig tog han ett snack med killen (som jag inte kommer ihåg namnet på) och sa att han inte fick göra mig illa osv. haha!

     

Kvällen var väl sådär i och med att det var söndag = inte så många ute. Så vi drog hem vid 2 redan, så när vi kom ut, så står min taxichafför där. Hahaha vi åkte med han in och så frågade han när vi skulle hem, det roliga var ju att vi sa att han skulle hämta oss vid 1. Så han hade alltså stått i en timme utanför och väntat på oss. Hehe han var lite rolig han :P


Dag 3
Det var denna dagen jag lyckades publicera ett ynka liten inlägg. Men som sagt vi var på Mahmya den s.k."Paradis ön". Namnet är väl för att det är som ett paradis med vit sand och turkost vatten. Kolla bara denhär bilden


Isn't it wonderful!?

I alla fall så lyckades vi komma upp på morgonen även fast vi festat dagen innan. Det var ju ingen hit precis och sitta på en båt när man var bakis. Men vi klarade oss från spyor, tur var väl det!!!

Vi låg och slappade på stranden i nån timme eller två innan det var dags för att åka ut med båten till ett korallrev. Ahh vad underbart det var att snorkla där eller, det fanns fiskar i alla sortens färger och vattnet var alldeles kristallklart och ah det var så fint!! Det rekommenderar jag verkligen!! Screw Thailand, Egypten is the Shit! (och ja, jag har snorklat i thailand också)

     
Om det var skönt att sitta på stranden och peela sig med sanden :) u should try it!! (A)

     
Jag kan ju lova att organisationen var ganska bra! Eller inte, alla skulle från ön samtidigt, kanske inte det smartaste va!!


Ne nu får ni allt vänta lite med de andra dagarna, men det får ni inte missa för då skriver jag om Peter Nage, så jävla skön är han vill jag lova!!

Ha det bra allihopa så ses vi snart :P

♥ Sarah


Kommentarer
Nectaris

Hejsan!

Jag undrar en sak, vad lyssnar du på för musik? Några speciella band/artister? Låtar?

Skulle vara väldigt roligt att få veta vad olika människor har för olika musiksmak ;D



Ha en fin kväll :)

//NECTARIS

2008-11-10 @ 21:15:14
URL: http://nectaris.blogg.se/
Nectaris

Hejsan!

Jag undrar en sak, vad lyssnar du på för musik? Några speciella band/artister? Låtar?

Skulle vara väldigt roligt att få veta vad olika människor har för olika musiksmak ;D



Ha en fin kväll :)

//NECTARIS

2008-11-10 @ 21:15:19
URL: http://nectaris.blogg.se/
elli

hehe mjo, käner att de är tråkigt nu:P

2008-11-10 @ 21:16:19
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Marielle

Tjena! Såg att du läst Kenzas blogg. Hur ofta gör du det och varför? Brukar du läsa andra bloggar också, i så fall vilka?

2008-11-11 @ 08:32:27
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Vickan

Fina bider :) Var det roligt med biljard? Ta gärna en titt på min blogg också!

2008-11-11 @ 10:07:37
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Hemligt

Schtekarn!

2008-11-18 @ 19:28:18
Sarah

det kan va så :O

2008-11-18 @ 21:00:00
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0