OSKULDEN är borta!

hej, det var längesen. Har inte suttit vid datorn så mycket i helgen.
Efter skolan igår så var jag med Emma, vi satt på mitt rum och lyssnade på arabisk musik, pratade och hade det allmänt chill. Sen gick vi till Lidans där vi käkade kycklingsallad mmmm det var riktigt gött med kebabsås till (A) sen vid åtta så skulle Emma hem, så jag följde hemme till bussen och det var riktigt nära att hon missa den. Men vi stanna bussen, så hon hann med den!

Emmma

Sen drog jag hem till Ewelina där vi började dricka lite, vi visste inte vad vi skulle göra så vi ringde till hennes granne och tjöta lite, eftersom dom var påväg till skövde så frågade vi efter hans lillebrors nummer, men han svara inte. Så vi fråga om vi kunde få hem nummret. Här är vårat samtal:

Han:  Ne jag tror inte det är så bra
Jag: Men varför inte då?
Han: Ne jag tror inte han skulle bli så glad
Jag: Okej, men om jag säger att jag heter Abel och leter efter dig då!?
Han: Nja, då är det nog bättre du säger att du heter Lisa och ringer från migrationsverket

Då skratta jag vill jag lova!!! haha

Men de kom till oss ändå så vi satt och drack lite, snacka och lyssna på musik. Det var chill, men sen skulle dom dra till skövde för det var någon som fyllde år som hade fest. Dom fråga om vi ville med, men eftersom både jag och Ewelina skulle upp och jobba dagen efter så sket vi i det.

Någonstans emellan svängarna kom Sofia P och gjorde oss sällskap :)

Sen när de gått så kom hans lillebror och Maggie, det var länge sen man såg den jäveln! Och jag kan ju tillägga att myten om att han skulle kört en katt i micron var falskt! Bara så alla vet! hehe!

Lillebrorn var rejält i gasen vill jag lova, däckade nästan.

      Maggie   Oj oj oj, kille 1  
   snygg, eh nej!

När dom sen drog, så kom de två första dit igen. Vi fortsatte lyssna på musik, snacka och sen var jag lite gapig mot storebror'n och sa att jag var starkare än han och det var ju bara upp till bevis. Vi gick till Ewelinas pappas säng där vi brottades och jag vann nästan . . inte  men jag vann i alla fall två gånger av 10 kanske.
Samtidigt då som jag och "storebror'n" höll på att brottas, så blev Ewelina antastad av Elvin. Efter en stund kommer de smygandes och lägger sig brevid oss. Då är inte Ewelina sen med att be om hjälp för hon vill inte ha Elvin, haha så det var Ewelina, och storebror'n som låg och myste medans Elvin låg bakom och var typ utanför. Stackare!

 Typiskt killar att köra den posen när man tar kort!!

Kolla på domhär bilderna, haha vad är dethär EWELINA hohoho ;)

   wohooo KILLE 3  

Den tredje bilde ledde till att Ewelina tog min piercing's OSKULD. Jag vet vem jag hade viljat ge den till egentligen. Men har man tjej så får man skylla sig själv :O

Denna ironiska bilden får avsluta kvällen, som att man inte visste det redan liksom! haha x)



♥ Sarah



Kommentarer
G

Hej! Vill tipsa om en rosa design om du är intresserad. http://babbidesign.blogg.se Ha en fortsatt trevlig söndag!

2008-10-26 @ 14:51:07
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Diana

Tävling pågår för fullt på min blogg, vinn ett paket med lyxiga överraskningar! Välkommen in och tävla! =) Fin blogg förresten, ska vi prenumerera på varandras via boggkoll?? =) KRAM// Diana

2008-10-26 @ 15:14:46
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
LINA VERONICA

ja jag hoppas de tär det och att jag inte är typ jätteseg med att söka för jag gör allt jag kan! ;(



det ser ut som en toppenkväll!

2008-10-26 @ 17:37:09
URL: http://linaveronica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0