kalas och grejer ..

Amina blev ju 7 månader i söndags och då tänkte Sara att det var ju en jätte bra ursäkt till att få äta en massa flööt. Så hon bjöd hem några tjejer och vi käkade tårta, gifflar och godis! haha men gott var det i alla fall (A) Men det är nästan dags att börja tänka på beach -09 eller i alla fall fotbollssäsongen -09!


Bilder från dagen:
Haha bloggnörden!   Min underbara redovisning   flöööt   Amina och Jag

Jag var så underbart sleten idag i skolan, men det var så att jga trodde jag började 8, men i själva verket så började jag kl. 9.05, så jag var i skolan en halv timme förtidigt (jag missade första bussen) så jag hann bara i princip ta på mig kläderna och börja gå mot bussen. men detta är ointressant fakta. . .

Något fruktansvärt kul är att jag har fått en ny blogg manager, hon heter Sofia och hon är mycket väl utbildad och jag tror hon passar perfekt till detta jobbet. Jag kände verkligen att vi connecta direkt och jag är så glad för de!
Såhär ser hon ut enjoy:

Sofia och Jag
(Sofia och jag, fest hos mig)

Sarah


Kommentarer
T r e t t i o n i o

haha ja tänkte väl, man brukar flasha lite mer i sin blogg om man fyller år :] :] haha screw beach 09. :]

2008-10-15 @ 20:32:27
URL: http://trettionio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0