tjaaaaaaaaa

idag har jag inte gjort ett piss, jag har i princip bara gått i skolan till kl.16, sen när jag kom hem la jag mig i sängen och stensomna till kl. 20.15. sen har jag käkat lite också . .  så har min dag sett ut och fyfan va tråååååååååååkig dag :S

Imorn ska jag göra lite mer, ska bla. ut och springa, sen ska jag göra en planering till min idrott B lektion som jag ska hålla i. Och gissa vad jag fick att ha en lektion om . . .BASEBALL!!! har jag ens spelat baseball någon gång!? eh nej, det har jag inte . .och nu ska jag hålla i en baseball lektion och lära ut reglerna till dom i min idrottsgrupp, jag säger bara lycka till!! Aja det är väl bara att bita ihop och göra mitt bästa. Får väl sitta vid datorn hela dagen imorn (efter jag har sprungit) och leta fakta om baseball. fan!

Ha det svinbra så hörs vi ;) so stay tuned!!!!!!

/ S'


dethär ser ju lovande ut . .


Kommentarer
Anonym

i bland kan de vara gött att inte göra något

2008-09-22 @ 22:50:19
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Bea

haha jag suger på baseball

ha en bra tisdag tjejen

2008-09-23 @ 04:14:51
URL: http://beaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0