vart tog jag vägen!?

Jag hade ju tänkt att börja blogga, men jag har verkligen inte haft någon jävla motivation till det. Sen har jag ju inte "marknadsfört" den heller så har ju inte en jävla läsare :P hur kul är det då på en skala, haah inte alls kul!!

Idag har jag praktiserat igen i alla fall och jävlar vad jag ogillar en där eller!! Och det är fan enbart för att ´hon är som hon är mot mig. En dag när jag kom dit så sa hon inte hej, hon kollade inte ens på mig och hon behandlade mig som luft. Jävla kärring!!!

Sen kom en som jobbade där, som också såg vad hon gjorde . .  och fråga mig vad det var om osv. . .  jag hade ju ingen aning utan sa att hon har vart konstig hela tiden. .  sen berättade hon att hon brukar vara sån ibland. Sen berättade hon för en annan ¨som jobbar där vad kärringen gjorde mot mig och hon blev INTE glad kan jag meddela :P Så dagen idag har bestått av en massa skitsnack om kärringen.. haha fan vad jag tycker att hon jag snackade med (kan ju itne skriva hennes namn, utan jag skonar henne eftersom kärringen är en av cheferna :S) är så jävla underbar, helt genom go och snäll på alla sätt. Sen är det ju ett + att hon är så jävla skön också :p hehe!!

Nog snackat om praktiken . .  I lördags hade vi lagfest och den var rejäl :P ne men den var riktigt trevlig, vi firade vår eventuella serieseger ;)

Ne nu orkar jag inte skriva mer (A)

take care everyone!!!!


Kommentarer
NINA

Hej

Är du sugen på en ny design? Kika in hos mig och var med i min designtävling =)



http://nicaah.blogg.se/2008/september/designtavling.html



KRAM Nina

2008-09-16 @ 10:48:31
URL: http://nicaah.blogg.se/
Malin

Hej!



Har en tävling i min blogg där vinsten är ett läppglans, läppstift och nagellack, allt i en cool rosa färg, var med och tävla du med =)

2008-09-16 @ 12:59:30
URL: http://malinnestor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0