Anställningsintervju och Jönköping

Det som är tråkigt med att skriva blogg inlägg är hur jag ska börja skriva, det känns så tråkigt att se ett vitt blankt papper framför sig som bara skriker efter ord..
Men idag har jag så mycket jag kan skriva om så det blir nog inga problem idag..

Igår var jag ju på anställningsintervju i Jönköping och jag är så fruktansvärt frustrerad på mig själv!! Jag kanske borde berätta att intervjun gick skit, dels för det var min första arbetsintervju vilket ledde till extrem nervositet, sen glömde jag helt av vad jag skulle säga, sen var jag bara förberedd på vilka frågor de skulle ställa.. inte vad jag skulle svara (vilket inte var så smart), jag log som en blyg tönt genom hela intervjun osv..
Varför kunde jag inte ta tag i mig själv och bara vara mig själv?? För sån är jag ju verkligen inte i verkligheten. Inte ett dugg och verkligen inte när jag jobbar!!! Helvete, jag har ju jobbat på både Café och Restaurang, där går det fan inte att vara blyg!!

Aja, igår sket jag i det men idag är jag så jävla sur för jag ville ju så gärna ha det.. men jag sumpa min chans genom att bete mig som om jag vore 10 jävla år gammal!

Jag hade efter omständigheterna jävligt rolig dag ändå.. Sandra jobbar ju i Jönköping denna veckan så jag gick till henne och när jag såg vart hon stod så sken hela jag upp och log ett stort leende vill jag lova. Hade saknat henne jätte mycket!! Det trodde man inte när man gick i skolan att det var henne man skulle umgås mest med efter studenten.. Men jag är glad över att jag har underbara Sandra! :)

Sen för att gå tillbaka till samtalsämnet så gick vi och luncha på ett ganska mysigt fik i centrum. Sen stod jag med henne och bara tjöta en massa+ att jag hann med och gå på stan med.. men jag blev så frustrerad, hitta ingenting förutom ett par jeggings som det så fint heter.. Köpte likadana som sandra, hihi =)

Jo förresten! dethär såg jag på tåget dit...

Leggings, golfklubbssockar och converse.. Hur kluven får man va eller?? och det ser ju fan förjävligt ut!!

Läster även detta i METRO:

Dethär var precis det jag ville göra denna dagen.. men jag failade, förstår ni då min frustration?

Måste fan berätta om äcklet som tog biljetterna på tåget.. När jag hade satt mig så tänkte jag att han/hon inte kommer komma på ett tag, så jag satte hörlurarna i öronen och blundade lite för jag var så jävla trött.
Sen då kommer denhär konduktören, men jag hör han inte eftersom jag hade på musik.. då sparkade han lite löst på min fot och då märkte jag att han var där..

Jag: Oj, öhhh..*tänker*.. till falköping..

han knappar lite på sin apparat

Han: Ja det blir 125 kr

*helvete vad dyrt* (betalade 61 kr när jag åkte dit) jag räcker i alla fall fram 125 kr..

Han: Jaa det hade blivit billigare om du inte hade försökt sova, jag hade kunnat vara lite snäll!!!

Jag blir helt paff och sur

Jag: Ja men ursäkta att jag råkar vara liiiite trött..

Alltså jävlar, inte nog med att jag var helt fuckad i huvudet för att jag var så trött så kommer han och gör mig sur också.. helvete vad irriterande det var.. såg jag fattig ut kanske?? fitthelvete!!

Ne nu kör vi lite positiva vibbar istället, här har vi en bild på söta Sandra när dom håller på att packa ihop montern...


Nu har jag i alla fall skrivit ett jävla inlägg, Sandra är du nöjd? Haha! Jag lova henne igår sen gjorde jag det inte igår sen skrev hon till mig förut och bad (tvinga!!!!) mig skriva ett :) hehe!

Men ni får ha det så bra allihopa!!
♥Sarah


Kommentarer
Carro

Jag köpte de för att jag ska gå ner i vikt nu!! Har bestämt mig för detta.. De kosta 299:- kr. Är något reapris så passa på att köpa de nu! Ska köpa en omgång till :)

2009-08-27 @ 22:59:26
URL: http://omcarro.blogg.se/
sandra

du är bäst!

2009-08-27 @ 23:15:33
URL: http://vitaminbomb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0