Fram och tillbaka genom vårt avlånga land..

Sitter nu på tåget och får inte igång internet, men vi står still i Hallsberg och avgången är inte än så jag undrar om inte det är därför..

När jag kommer fram ska jag åka direkt till Alvik för att ha ett möte med Lisa (min chef), vi ska ha någon form av utbildning där hon berättar om vad som finns att läsa i tidningen och lite hur man får folken som springer förbi att stanna och lyssna på en.. Är inte det minsta nervös,  för hon är verkligen genomsnäll och hon påminner faktiskt lite som min ingifta faster.

Efter det blir det till att åka hem till farbror kenta och käka lite mat, för jag antar att dom har lagat mat när jag kommer dit (som vanligt). När jag och Sandra kom till sthlm sist så hade dom gjort mat men vi var så hungriga när vi kom fram att vi käka sushi och sen åkte dit. Men problemet där var ju att Yin hade stått och gjort mat… FAIL från våran sida, men men det visste inte vi.

Usch, nu blev jag hungrig.. inte bra att prata om mat ..

Lite update här.. jag ringde till kundtjänst för det fungerade verkligen inte, så det var inte mig det var fel på utan min biljett, så nu fick jag en ny kod.. Bra det annars hade jag blivit jävligt sur, haha!

Nu fungerade det.. MEN, det finns alltid ett men och i det här fallet är det att internet är SEEEEEEEEEEEGT som in i helvete, fan nu blev jag sur i alla fall!!!!!

i början av resan var jag glad..

och nu är jag sånhär.. det tråkiga med tåg är ju att det är så mycket folk runt omkring så man kan inte direkt få någon bra bild utan att folk tycker att man är dum i huvudet!! haha

hörs säkert senare...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0