Hemma igen..

.. nästan i alla fall. Jag sitter nu hemma hos Sandra, jag följde med hit för jag pallade inte sitta hemma helt själv.. Vi åkte med tåget vid kvart över sju i morses och det var tidigt men vi kom upp i alla fall!!

Igår var vi ute och tog ett par glas med Emilie och det var mycket trevligt att träffa och skvallra lite med henne igen och nu när jag.. Juste det har jag ju inte berättat.. Jag fick ett av jobben, lite stolt faktist :)
Men tillbaka till ämnet.. det var ju ganska längesen nu tänkte jag skriva, men det var det ju inte.. Men det känns som längesen!
Eftersom jag och Sandra var så trötta efter allt spring fram och tillbaka så blev vi lite "roliga" på de två glasen som vi drog i oss.. Det var ltie kul.. men då kände vi att vi ville ha en drink till... Haa så vi sprang runt som galningar för att försöka hitta en bar någonstans.. Men hee, alla ställen vi kom in på skulle precis stänga... förutom ETT!!

Haa vi kom dit och vakten fråga hur gamla vi var..
- Vi är 19!
- Okej, det är fullt!
- Jaha, så det är fullt bara för att vi är nitton!! aah okej, eller är det för att jag har sneakers på mig!?
så gick vi iväg och hör dom ropa efter oss "men vänta lite nu" men vi fortsatte bara och vad skönt det var att bara få ur sig det!! kan ju bara inte hålla tyst när sånt händer..

Sen gick vi till Scandic och tänkte, ja men där kan vi ju sitta.. Hee när vi kommer in kommer det en vakt och frågar efter vår ålder.. Och det var ju 23 där.. Så jag fråga

- Ja men vad hade hänt om jag hade varit gäst på hotellet då!? Hade ni sagt att vi inte fick vara här då!?
- Är ni gäst på hotellet? för är ni det så får ni gå upp på rummet och dricka det i såfall..
- Ne, men ge mig ett rum så kan jag gå upp och dricka min drink
Han skratta bara och följde oss till dörren..

Då kom det en kille och vräkte ur sig är dom 18 år!? vi sa nej 19!
-
Är ni 19!?
- Ja! Men vadå!? bara för att du är gammal!!!!
och så gick vi ut.. och hörde hur han sa "vad var det där om eller!?" och så nämnde han ordet "ragg" men varken jag eller Sandra uppfatta vad han sa...

Sen en rolig grej som hände på facebook..
"Tabort bilden så tar jag bort kommentarerna!!"
Snälla du, om jag tar bort bilden så försvinner alla kommentarer med bilden.. Jag säger som Rodde "Är du född igår eller!?"


Snyggingen själv :)


två snyggingar till


Hitta två tjejer som ville att vi skulle med till Café opera, men det var 20 års gräns och kosta 200 spänn i inträde.. Nej tack!! vi ville ju bara ha en drink (A)


Kommentarer
Dodi

shit vad kul att du fick jobbet doddy! när ska du börja? :D puss <3

2009-12-10 @ 14:08:04
sarah

jag fick välja lite själv när jag ville börja, men jag hade tänkt börja efter nyår :)

2009-12-10 @ 17:18:39
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0