I drömmarnas land..

Inatt hade jag en skitverklig dröm, det kändes verkligen som det var på riktigt! Sjuk var den också, inte på ett dåligt sätt men på ett bra sätt.. eller jag tror det i alla fall!
Det jag drömde var att jag och min bror (varför just den brodern jag tycker om minst liksom!?), vi var på en bussresa till någon föreläsning av nått slag och på den bussen och den föreläsningen fanns Kenza (varför just hon!?). Kenza var i alla fall med och eftersom vi nu, hade kännt varandra innan (fråga inte, så var det i alla fall!?) så började vi prata med varandra och berättade för varandra hur längesen det var och jag berätta att det inte kändes som om vi kände varandra när jag läser hennes blogg. Svar på det sa hon typ att hon visste det och att vi får hänga lite mer..
Sen slutklämmen på det hela så skulle vi åka bussen hem och jag letade efter henne men såg henne inte förrens jag satt mig bredvid min bror, då kom hon och satte sig vid oss och fråga om vi ville spela kort..
bilden är från kenzas.se
GOD MORGON PÅ ER FÖRRESTEN!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0