KATASTROF

Jag har inte bloggat idag, vad är jag för någon bloggare eller!? Aja jag tänkte att jag skulle uppdatera er lite nu i alla fall..

Idag missade jag min första intervju för att vi åkte för långt och när vi kom tillbaka visste vi inte vilken linje vi skulle ta, trodde det var någon båtjävel vi skulle åka med men det var det ju inte...
Sen var jag ju på Sheraton och den intervjun gick okej.. helt nöjd är jag väl inte.. men snubben var schysst och rätt soft så det kändes ganska bra i alla fall..

Sen gick vi lite på stan och titta lite, blev en skjorta och en tröja rikare!! Känns bra!

Sen så.. nu håll i er.. Sandra fick äntligen en skymt av dessa efterlängtade snoppar.. Det var en uteliggare som ställde sig och pissa precis framför oss.. Jag kan ju säga att det var ganska tur att vi hade paraplyerna uppe!!!!




Efter att vi gått i 10000 år så satte vi oss på Taco Bar och käka lunch


Och vid sextiden drog vi till Peter och kolla in hans jobb, såg hur haan jobba och så. Sen gick vi ner till Caliente och tog ett glas och snacka om allt möjligt!! det var riktigt soft, det var ett år sen jag träffa han sist så!! Marcus var med också, kul att träffa han också  :)



Nu sitter vi och väntar på att Peter ska ringa för vi hade tänkt och ta ett par glas till, kanske blir en utgång ikväll!?

Ha det bra sålänge, vi har det riktigt nice!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0