Läckerbitar!!

Usch vilken usel uppdatering det har varit de två sista dagarna, det får bli ändring på det!!
Jag tänkte att ni skulle få se mina små men grymma inköp som jag gjorde i Stockholmooooo
And here it goes...
Precis vad rubriken säger, så är dessa skor riktigt läckra.. Nu gör blixten så att färgen är ljusblå men icke!! Dom är riktigt skrikigt turkosa!! Snyggt! köpta på scorett, vagabond


Söt tröja från H&M, sicket kap säger jag bara!! 99 spänn!


Skjortklänning från Bikbok

Sist men inte minst den fjärde boken i Kinsellas chick-lit serie!! LÄS DOM säger jag bara, dom är skit bra!!!

Nu ska jag läsa lite, sen blir det bingen!!!

GOD NATT!!


Kommentarer
malin

skorna var inte så tråkiga :)

2009-12-11 @ 06:14:49
s'

as snygga inköp!! :) och bra kanske man ska säga om boken. haha

2009-12-11 @ 12:03:45
URL: http://vitaminbomb.blogg.se/
Vic ♥ - Bloggdesign

Åh vad jag älskar dom böckrna! <3 mina favriter of all time :D

2009-12-11 @ 19:51:15
URL: http://victoriasfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0