Lägenheter i stockholm..

... Jag blir galen!! hur jävla svårt kan det vara att få tag i en jävla lägenhet eller !? det tar ju fan 10000 år att få en.. och det är det som stör mig mest.. fan ge lägenheten till första bästa vafan!! Ne det gör mig jävligt frustrerad och det som egentligen gör mig ännu mer frustrerad är att min farbror inte vill ha mig i sin lägenhet för att det blir jobbigt.. Det som är jobbigt är att han cpar!! Tror det är för han inte vill ha ett sånt "stort" ansvar.. han gillar enkelhet och eftersom han inte har haft några barn själv så tror jag han tycker det blir lite jobbigt!! Men men, jag skiter it!! Man ska ställa upp för släkten!! that's it!!
På tal om inget annat.. Har ni hört Mezdeke - Arab rapsodi??? Om ni inte har det, LYSSNA PÅ DEN NUU!!! skitbra!!!

OKej jag hitta den inte på youtube men jag hitta denna som också är jävligt bra!!
Mezdeke - wana wana


Kommentarer
Gönul

För att få en lägenhet i sthlm tar ca 1 år. Sen ska man bli medlem i stockholm stad bostäder, och betala en avgift 250kr/ år tror jag att det var. Så gjorde vi! :D

2009-12-17 @ 00:56:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0