Mot Sthlm

Nu sitter vi på tåget och vi har fjantat oss en massa genom att ta en massa kort och ignorerat trummisen i Scotts, han kollade på oss precis som att han ville att vi skulle känna igen han.. Men den uppmärksamheten får han leta efter hos någon annan, HAHA!

Snygg-Sandra


snygging bönnera på väg mot storstaaaaan!


tituuut

När vi kommer fram ska vi äta sushi mm vad gott =)
Sandra sitter nu och läser an av mina böcker "Mina hemligheter", jag rekommenderar den starkt till alla som inte har läst den!!

Ne nu ska jag göra något annat, vet inte riktigt vad, men jag får väl läsa jag med.. eller om jag sover, för det blev bara tre timmars sömn inatt!!

Hej sålänge, vi båda uppdaterar mer ikväll sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0