Stockholm och dålig uppdatering...

OKej jag vet att jag inte har uppdaterat på länge men jag har faktist en väldigt bra ursäkt och det är för att jag har något mystiskt fel i magen som inte vill gå över och jag har helt enkelt inte orkat blogga.. Det gör i alla fall fruktansvärt ont i mellan åt och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen ibland.. smärtan går upp och ned hela tiden.. Ibland har jag inte alls ont och ibland har jag så ont att jag vill hoppa framför ett tåg eller liknande..
Kan berätta lite om sthlm.. jag har fått jobb, tre st om jag ska vara exakt.. men det sista jag fick nu som telefonförsäljare på Säljpartner var ett heltids jobb så det är nog det jag kommer att välja.. Jag ska prata lite med min chef på vendator för att se lite om jag kan ta ledigt eller något för jag vill prova jobba på säljpartner först innan jag bestämmer mig.. och blir det inte säljpartner så  fortsätter jag på vendator och tar det andra jobbet också..
Lägenhet är något jag fortf. letar efter.. har inte hittat någon än, men det löser sig väl med tiden.. Pratade ju med en tjej som var jätte trevlig och allt men hon bodde så långt ifrån och jag pallar inte pendla 45 min varje morgon och 45 min varje kväll.. Sen känner jag ingen i Haninge heller, vilket gör det hela mycket svårare.. Så jag får väl helt enkelt leta efter något annat!!
Kent var snäll och tänkte på mina fossingar, så han köpte söta tofflor till mig!

Jag stöka till lite i salongen men det gör väl inget, hehe
fd. franska värdshuset
Ingen trökig istapp haha!!


Kommentarer
Sebbe

hur kommer du fira det nya året? =)

kramar!

2009-12-29 @ 19:35:24
URL: http://lookstylish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0