vad hände där!?

Vi vet inte varför men Peters mobil var avstängd, det var lite tråkigt för vi hade sett fram emot att umgås lite mer med honom.. Men men.. det finns jju fler dagar att ses på, vi åker ju inte hem imorn! Hoppas bara han hör av sig också!

Men vi gick i alla fall till Mc vid slutten och tog det vanliga, en latte+cheeseburgare+daimglass (ej omrörd)!
När vi satt där så kom en och sa till mig att jag inte fick ha mina fötter i soffan (hade ej skor på) för om jag ville sova så kunde jag lika gärna gå hem och sova... Vet han hur långt jag har hem, alltså HEM!! ne tänkte väl det.. men jag sa inget och tog ner fötterna.. Då fortsatter han och prata och babbla en massa om att han jobbar osv.. MEN.. det roliga var att han jobbade inte ens där!!! han prata engelska, jag bara skratta!


Sen i buss kuren var det en jävligt jobbig tönt (gammal) som hade väntat på bussen mer än en halvtimma.. det roliga var att han vinkade på varje buss som åkte förbi och trodde att han motionerade när han vevade lite med armarna.. Det andra roliga är att han åkte med bussen i ca 3 min.. Han hade fan hunnit gå fram och tillbaka minst två gånger!! Pucko! 

Sen var det en fylletant som vägrade växla sina pengar för att köpa en biljett, hon får la skylla sig själv då att hon inte kan åka med bussen (pressbyrån låg på andra sidan gatan!!!!!)


Men nu seni så ska vi nog nana, ska upp tidigt imorn.. och att ladda upp bilder går så segt så jag skiter i det just nu!!''

eller jag ångra mig.. här har ni en bild på snygg-Sandra:


PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0