Min och Carro's lagfest

Dagen började med frulle klockan 8, jag tvingade upp carro så medans jag gjorde mig iordning så gjorde hon frulle till mig. Mumma, frukost är fan bästa och godaste målet på dan'.

Efter skolan drog jag direkt till Carro och när jag kom dit hade hon lagat mat, ugnsbakad kassler med annanasskiva på och ris till. Mmm äkta gott!

Vi gjorde iordning oss och drog till klubblokalen för att göra iordning lite och när vi kommer dit . .  Tror ni inte att rummet vi skulle vara i är som en hel jävla byggarbetsplats. Så vi fick vara i det lilla rummet, vi var 30 pers och det var ganska trångt vill jag lova. Men det gick bra och det blev en jättelyckad fest där alla skratta och hade kul, dock sluta det lite olyckligt men det är väl sånt som händer i guess!!

Vi käkade smörgåstårta, det var okej!
    

Carro och jag  är fan sjukt snygga!!


Massa roliga lekar lektes också
   

Jag citerar: "Det är ju så att när man arrangerar en fest och gör en massa lekar så tänker man: gött nu slipper vi göra bort oss. Så därför har jag och Mattias tänkt lite och bestämt att Carro och Sarah också ska få leka lite". Jag och Carro: Oh NO!



    

Bästa bilden på länge, haha!!!


   

Haha vi ÄR så snygga!!!


    

Aww vad söt du är Micke, hahaha!


   
och vad händer på sista bilden eller!? hahaaha


Haha Efterfest, Evelina är på´t :)


Som sagt, väldigt lyckad fest och jag hade svinkul! Hoppas verkligen de andra hade det också, eftersom jag och Carro verkligen suttit länge med detta, var seriösa och verkligen ville att det skulle blir bra. Så nu är jag glad för resultatet!

/ Kram Sarah!


Kommentarer
dodi

doddy, vad hände med din fina bild från toan? :D

2009-02-08 @ 11:19:02
Carro

De var ett grymt bra resultat om jag får säga!! Efter all tid vi lagt ner så var de helt klart värt de! :)

2009-02-08 @ 16:11:35
URL: http://omcarro.blogg.se/
R

hey! jag behöver tips på lekar till lagfest! :D skriv gärna på msn eller mailen. tack :D

2009-02-22 @ 23:25:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0