Bussen = Bibblan?

I måndags när jag och Sofiorna var påväg hem från stan så var vi lite högljudda och pratade på som bara den . . Sen när bussen stannar på en avgång så sitter det en irriterad tant på sätet i fram som vänder sig om . .

Tant: Kan ni vara lite tysta tror ni, det är rätt jobbigt att lyssna på er!

Jag: Varför då? det är väl inget bibliotek här eller!!!!!

Tant: Ne men ni hörs i hela bussen och ert språk är inte vackert heller!

Jag: Kan jag råför hur min uppfostran var eller??

då blev hon tyst och vände sig surt om . .

Det sista jag sa var inte sant, men vi får väl prata hur vi vill . .  hon är inte vår morsa och tur är väl fan de!!


Kommentarer
Hanna B i fotbollen

Varför blir man inte förvånad att du käftar emot =) HA HA

2009-01-21 @ 18:41:32
Sarah

Haha kanske för att jag brukar göra det !? ;)

2009-01-21 @ 19:30:01
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0