Chris Brown 23/1 -09

Kom hem från jobbet för ca 2 h sen, det var lite segt idag pga att det var inte så mycke folk som det brukar vara. Men det var kul ändå!
Detta jobbet har gjort mig lite mer social och jag har verkligen lärt mig massor, jag vågar prata mer med folk och så. Man lär sig mer varje gång man pratar med en ny människa och det är nog det bästa med att jobba med folk. Man träffar nya människor varje dag och ingen är den andra lik, det är ganska intressant det där med människor. Ju längre man har ett jobb där man träffar nya folk varje dag så lär man sig hur man ska bete sig med olika typer av människor och det är väldigt kul!!

På fredag . . ja då ska ju lille Chris uppträda i globen och jag vill verkligen gå!! Det är ju ingen som vill gå, varför?? mycket bra fråga . .  Han är ju svinbra!
Är det någon som ska/vill gå?


Peace out!
Sarah!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0