Fan detta börjar ju bli roligt . . igen!

Nu känner jag att "glöden" är tillbaka så nu under år 2009, så ska jag göra ett genombrott! Haha!!

Vi vann inte cupen men vi kom trea (A) hahaha det var väl bra gjort, tycker ni inte !?  Vi spelade bra i alla fall, och sen om vi har lite otur ibland det är ju bara tråkigt . .

Anyway så kommer Robin och Elenor snart och då ska vi käka . . Ä N T L I G E N ! Fan jag har inte käkat sen 08.15, det är 7 timmar sen och så har jag spelat fotboll på det . . Illa!!

Ne nu kom dom, vi hör senare =)
♣ Sarah

Källby damerna, dock inte alla! haha visst är vi snygga!!


Kommentarer
Ekman

haha jo visst skit bra att vi kom trea;) Nä samma här käka för någon timme sedan, det var gött de:) Nä jag syns ju aldrig, de korta ska ju alltid stå längst bak, haha, jag syns lite i alla fall o det var likadant förra året:D

2009-01-03 @ 21:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0