bloggfunderingar

Jag har märkt att nu när jag kollar på gamla inlägg, att jag skriver rätt bra. (om jag får säga det själv!) Ne men jag tycker faktist det . .  har jag väl någonting att säga så får jag fram det ganska bra.

Det är kul dethär med bloggar, man har sina favoriter. Klart jag själv tycker att min är bäst, eftersom det är jag som skriver. Hade jag inte tyckt det så hade jag ju inte haft en blogg. Vad tycker ni om era egna bloggar?

Blondinbella, Kenza, Kissie och stinalee i all ära, men jag tycker fortfarande min är bättre än deras, även fast deras är större och mycke mer omtalade.

Visst läser jag deras bloggar minst en gång varje vecka, ibland minst en gång varje dag . . varför då? det är väl för att man har "lärt känna" dem, det blir som en dokusåpa fast man läser den istället. Dokusåpor är alltid intressanta tycker jag.

När jag startade min blogg hade jag planer på att bli stor inom blogg världen, jag hade tänkt spela på att jag var ett sk. "arab-wannabe", men jag kände inte för att leva ett dubbel liv. Så jag tänkte om och kände att ärlighet varar längst, kan ju inte vara kul att vara någon annan i bloggen . . Som Kissie till exempel, jag tror inte alls hon är så blåst som alla tror! Jag tror hon är en riktig smart tjej, hur skulle hon annars ha en så stor blogg som hon har!? Hon har sina små knep, att spela dum blondin är ju inte så svårt, och det bästa med allt är ju att det provocerar så jävla många!!! Så dum, det är nog det sista hon är . .

Vad har jag för nisch då!? haha ingen aning faktist, jag gillar att resa och så är jag nog den största egypten-nörden i bloggvärlden, räcker det tro?? haha i vilket fall, så tänker jag inte vara någon provocerande blondin där mer än hälften av alla kommentarer är taskiga . . Men visst väntar jag på den första negativa kommentaren, det ska bli både kul och spännande att se vad den anonyma idioten har att komma med :D

Ne nu har jag fått sagt det jag ville säga, dags att marknadsföra min lilla blogg lite (A) haha jag har verkligen legat på latsidan på den fronten!! Ska nog börja med lite tävlingar också, typ tävla ut saker och kläder jag inte har användning för. Och självklart inte skräp, för det kan jag likagärna slänga!

So stay tuned everybody (för ni är ju så många)

Sarah

mysig vinterbild (jag som inte ens gillar vintern, gillar vintern när jag ser denna bilden)

(bild: Sarah Johansson, copyright på den me!)


Kommentarer
Line

jävligt bra inlägg hurrudu! Du är bara för smart för att vara sann ;)

Jag tycker min blogg också är bra såklart :D

2009-01-14 @ 15:40:17
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0