John Blund spökar!?

Igår skrev jag ju att ja skulle vila lite . . det som hände var att jag somna och vaknade 23.40, då hade alla i huset gått och lagt sig så jag gick upp, tvätta bort sminket och borsta tänderna, sen gick jag och la mig igen!
Sen i morses vaknade jag av att klockan ringdevid halv 7, men då mådde jag inte alls bra så jag gick och la mig till halv 8 . .  Gick upp för å käka frulle. Valde att inte gå till skolan . . När klockan sen var 10 så var jag i skolan, tänkte att jag måste fan gå..

Efter skolan jobbade vi med vårt projektarbete i ca 2 timmar så nu har vi fixat en "ramp", lokal och kläder. men vi har mycket kvar att göra!!

Nu ska jag käka!!

hörs nog senare!!
♣ Sarah

en bild jag gjorde i ps för längesen . . haha fin va!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0