Mina Hemligheter

Idag har jag haft ed degdag och läst som fan, rent ut sagt. .  Jag läser aldrig böcker men här om dan köpte jag en bok när jag var på stan med Elenor och det är den jag har läst idag. Boken heter Mina hemligheter och är skriven av: Sophie Kinsella

Denna boken kan jag verkligen rekommendera, fan jag satt/låg/stod/gick och var som fast i boken, fett jobbigt att ligga en hel dag men det var värt det . . Man blir verkligen fast i boken och den är en väldigt lättsam bok, en som är intressant att läsa och man bara vill fortsätta att läsa den . .

Boken handlar om Emma som har en massa små hemligheter för folk i sin omgivning och det är sådana här små pinsamheter som man inte berättar för någon! Men en dag när hon är påväg hem från Skottland så blir det en massa turbulens och flygrädd som hon är, så tror hon att hon ska dö och berättar då ALLA sina hemligheter för den okände mannen som sitter på platsen brevid henne . . Det hon inte vet är att han kommer dyka upp igen!

4/5 Š (inte för att detta kommer att hända ofta men, var glada att jag äntligen läst den boken, som jag sa att jag skulle läsa och recensera. Den som jag skrev om i början av bloggen, alltså denna bok!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0