Promenera mera!

Nu ska jag dra ut och gå med Kristin, det är alltid skönt att gå ut på promenad och bara snacka av sig om allt möjligt!! Det finns inget härligare alltså, jag är en sån som inte kan hålla något inne utan jag måste ha någon att prata med. Fast om jag ska vara ärlig så tror jag verkligen inte att jag är "one of a kind" utan jag tror att ALLA behöver någon att prata ut med!! Det går inte att hålla inne på allt, för förr eller senare kommer det bara gå utför och en depresion väntar! Hur kul låter det på en skala då eller!? ne inte speciellt kul va!!

Gotta go! Kristin är påväg hitåt . .Ska bara ta ut brownisarna jag ska ta med, vi tänkte gå oh överaska Carro med lite fika!!


Byeee
Sarah!

resultatet av min brownie-bakning förra veckan

om någon vill ha receptet så får ni säga till!!


Kommentarer
ingemar

recept, tack, ser ju hur gott ut som helst.

2009-01-18 @ 23:11:46
mathilda

åh det ser hur gott ut som helst

2009-01-19 @ 16:07:51
URL: http://klasell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0