Sportkommentator nästa?

I morses var jag sååå trött, jag satt uppe i natt och pratade i telefon med Dawit. Jag ringde han för att jag inte ville gå "själv" hem från Carro, utan jag ville ha lite sällskap. Så jag ringde han 00.30 ungefär och vi snackade på som bara den ända till 04.30! Haha vi är cpiga, men det var trevligt och inte stelt som det gärna blir annars. Men det är kul att prat med han, det blir mycket skratt men även "serious talk" även kallat skitsnack, haha! Ne men lite allt möjligt!

Roligast var när han berättade om att hans morsa skrämde en kompis till han så mycket att kompisen sprang därifrån . . Det roliga i det hela var att hans mamma inte hade gjort något utan det var Dawit som hade lurat i kompisen att hans morsa var sur på kompisen och skulle slå honom. Och när de kom hem till Dawit så skulle hans mamma kolla vilka som kom och går ut med en kökshammare i handen (hon stod och bankade en kyckling med den!) Swisch sa det och kompisen var väck, haha!

Nu har jag varit i väg och suttit i sekretariatet för det var en fotbollscup här i källby. Så jag satt där med Kristin, hon hade hand om måltavlan och jag hade hand om papprena och mic:en. Det är riktigt kul att prata i mic, jag kanske borde bli sportkommentator? haha!

När jag satt med Frida en gång så skulle jag säga att varnhem hade gjort mål . . Istället för Varnhem så sa jag VARNING, haha rutin på det!

Och en gång när klockan krånglade och inte gick så märkte inte domarna det så jag skrek:
-Eyy, klockan cepar!!
det var inte förens jag hade sagt det som jag kom på att jag inte borde ha valt just det ordet, men det var ju några som hade roligt åt det i alla fall! hehe

Nu ska jag plugga lite, har prov i ellära på tisdag. Och fråga mig inte varför vi har ellära när jag går handel, för det kan jag inte svara på!! palla

Sarah!


(foto: vem tror ni? jag såklart, det tråkiga är bara att orginalet försvann när min dator krascha) copyright



Kommentarer
Line

varning hahahaha (Y) :D

2009-01-18 @ 22:45:07
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0