Sköndag!

Nu är det nog sängdags, jag börjar bli lite trött nu. Men det är väl inte konstigt eftersom jag givk upp 09.30 idag =) haha jag är fett stolt!!!

Var ju i stan förut och handlade, sen drog vi till mormor å fikade lite. Alltid lika mysigt! Sen vid kl.16 så drog vi hem och då satte jag igång med städningen igen, rensade sönder igen så nu är det äntligen klart! Har till och med dammat persiennerna .  . fattar ni då att jag har stor städat HELA rummet!! måste säga att jag är stolt över mig på denna punkten med, hehe!!

Efter städningen blev det fotbollsträning, fy vad snabbt tiden gick, vi träna i 1.5 h men det kändes som 1 timme, om inte mindre!! Men det är väl bara ett tecken på att det är kul.
Imorn är det träning också, vi ska träna på konstgräset i götene. Det kommer nog bli riktigt nice!

Snart skola också, ÅNGEST! jag orkar inte, usch ne nu  går jag och lägger mig!

GODNATT!
♣ Sarah

(det går inte ladda upp bilder nu så ni får klara er utan)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0