Klänningen upphittad

men nu har jag ett annat problem och det är att Sandra inte ska ut och jag lipar, ne men helt ärligt.. hade verkligen sett fram emot denna helgen och nu bara, nehe!? bläää!
aja Jonna kommer hit sen när hon har käkat och så, så vi får väl förfesta här för Patrik.. eller jag kanske ska säga mimn bror cpa sönder förut och sa att han inte skulle komma på patriks fest om jag kom!! Helvete eller, hur jävla mesig får man va eller!? som att vi aldrig har festat förut eller!?
Men jag tror jag vet varför han inte vill det, för när vi var i Danmark så blev han lite full och berättade precis ALLT för mig, att han var kär i en tjej och att han retade mig hela tiden för att han skulle känna sig bättre och att han inte är bättre osv..
Så jag tror helt enkelt att han är rädd för att göra samma sak igen.. för jag vet att han inte mår bra, he's in need of some help!!
Såhär ser han ut:
mysiga tänder har han med!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0