Macci, Sandra, Molly och Golf

Det är ungefär så min kväll har sett ut.. först drog jag till stan vid kl. 17!? ne 16 var klockan visst.. Kom dit gick av vid statoil.. Någon ville att jag skulle köpa cigg till han/hon.. men jag fick inte för jag hade inte mitt leg med mig, haha ILLA.. jävligt pinsamt att jag ens kunde med att fråga om jag fick köpa fast jag inte hade leg med mig.. I alla fall så kom Sandra och Molly och hämta upp mig.. Sen drog vi till Molly där hon gjorde sig i ordning för att hon skulle ut.. Och Sandra satt och käka sina (eller ja, Mollys) jävla skumtomtar som smakar... inte gott! haha
Sen blev det mcD och lite hamburgare.. fan blir alltid hungrig när jag är där, inte bra.. vi åkte vidare efter lite trevligt tjöt och släppte av Molly på festen.. sen så åkte vi bara och lyssnade på gamla goingar+fjortis musik och satt och "sura" över killars tänkande.. Så åkte vi runt där och tjötade och försökte komma underfund med hur killar tänker.. men vi kom inte fram till något vettigt tyvärr..
Ja å så fortsatte kvällen och jag orkar inte skriva en hel novell om vad vi gjorde så jag tänkte att jag slutar där!
Men jag tänkte på en sak.. KAN NÅGON BERÄTTA FÖR MIG OCH SANDRA HUR KILLAR FUNGERAR!? det hade varit jättesnällt!

Tack och hej!
det är väl bara att följa ljuset.. men hur ska jag hinna komma fram innan det slocknar!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0