Nattbloggning och 2012

Ja det är ju egentligen inte natten för mig än om jag känner mig själv rätt, men vafan för er normala människor så är det ju natten så jag får väl säga det då..
Jag tänkte att jag itne hade skrivit på ett tag så varför inte göra det nu.'Idag var jag Sandra, Marcus och Fredde på bio 2012 blev det! den var ju inte jätte bra vill jag ju inte säga men visst, lite spännande var den ju allt. Jag satt med armen över huvudet när det började bli spännande och Sandra bara skratta åt mig, haha! Men jag gillade inte att dom hade lagt in smyghumor i filmen, det gjorde den lite oseriös på något sätt. Det är liksom en sådan film som man vill lipa sönder till, men hee många skratt blev det i alla fall.. "I'm not scared, do I look scared??? ... Yes you do!!!" och denhär: "Was that the eiffeltower!? heh, i think it was" haha så dåligt!!! men men, jag somnade ju inte i alla fall så sevärd var den ju!


Kommentarer
Line

haha ryssen var ju rolig! När dem skulle starta bilen i flygplanet haha :D:P

2009-11-19 @ 18:57:06
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0