slödag+mys

Idag på dagen gjorde jag absolut inget mer än å sitta vid datorn hela dagen.. Har kollat runt efter lite jobb i Norge och lite sånt..
Men sen på kvällen så hände det mer på 3,5 h än vad som hänt på dagen.
Jag bestämde mig för att gå ut och gå, men när jag märkte att det var så jävla kallt som det var så tänkte jag att jag inte ville gå själv så jag gick till Kristin, men där var det ingen hemma.. Sofia är inte heller hemma och Carro hoppar på kryckor så hon kan inte heller göra mig sällskap.. Så jag luradfe henne lite och frågade om hon var hemma och så sa jag att jag är påväg till hemlig destination med en ännu hemligare kompis.. Så jag drog hem till henne och vi tjöta lite och kolla på grays.. sen efter grays så skicka sandra meddelande och sa att hon var uttråkad och sa att hon funderade på att sätta sig i sin brum brum (raggar bil) och ta en sväng till k-by.. Och det gjorde hon.. så vi åkte runt ocoh kolla lite i källby men det fanns inget intressant så vi drog till stan och busa en stund.. Det var väldigt mysigt som vanligt.. Det som är så gött med Sandra är att man har kul med henne även fast man inte har något att göra!!
NU sitter jag här och har precis kollat lite på zoovillage.. Jag har hittat ett par as snygga skor.. kolla bara:
riktigt jävla fräscha.. tror dom låg på 899:- alldeles för dyrt för en arbetslös fd resande tjej som jag!! haha
MEN... Jag snackade med Sid förut och han bad om ursäkt och var jätte ledsen för att allt blev som det blev, så han sa "I'll make it up to u, i promise!"
yeah right tänkte jag.. Sen lite senare skrev han att han ville att jag skulle komma i april över hans födelsedag och hans systers bröllop.. Han skulle betala min biljett..
Men så sa jag att jag inte hade några pengar.. Då kontrade han med att han skulle betala allt för mig!!
Det låter ju bra, men jag gillar inte när andra betalar för mig!!! Särskilt när jag som nu, inte har några pengar att ge något tillbaka för.
Jag måste erkänna att jag saknar han, men han sårade faktist mina känslor när han inte hörde av sig!! (och JA, vi är bara kompisar without benefits!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0