Ullared och Fotboll

Idag var det första gången på ett halvårs uppehåll som jag träna!! Jag är riktigt stolt över hur bra det gick!! Visst var man lite seg i benen men det blir man ju!! Fruktansvärt kul var det alltså!! Helvete, att jag inte gått tidigare! fast det är klart .. varje gång jag har tänkt att nästa träning SKA jag gå på, så har jag blivit sjuk!! det är typiskt.. så fort man försöker ta tag i sitt liv så är det något som strular.. Jaja skitsamma.. det viktiga nu är att jag har börjat igen och framför allt att jag tycker det är kul!
Idag var sandra, jag molly och amanda som sagt på Ullared och jag blev lite mer än en tusing fattigare.. så det var ju nice, köpte två julklappar med, köpte en spikmatta till mamma, perfekt!  fast jag känner att jag vill prova den nu ju..
den var stickig.. kändes konstigt gjorde det med..
Ne nu ska jag sova, om jag kommer ihåg imorn, så kan jag ju visa vad jag köpt idag..
sov gott!!!
förresten.. kom på att min mammas smärtgräns är jävligt låg så hon kommer nog inte palla att ligga på den.. men vägrar hon så tänker jag tvinga på henne på mattan om det så råkar bli ett magplask!!!


Kommentarer
Line

haha ja jag vet jag kom på det.. :P Skulle fråga var det var för möte, men det har jag också fått svar på nu i ett inlägg du skrev hehe ;)



spikmattan är årets julklapp :D

2009-11-24 @ 01:22:50
URL: http://fineliine.blogg.se/
Julia

fin blogg :D

2009-11-24 @ 08:05:29
URL: http://hejjuliia.blogg.se/
s'

haha läser inte din mamma din blogg?

2009-11-24 @ 10:50:38
URL: http://vitaminbomb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0