Att boka eller inte boka.. Det är frågan!!



Fan! Jag vill inte till england för sid är helt konstig och har inte hört av sig eller nått+ att han inte har tagit ledigt från jobbet... och det innebär att jag måste sitta i hans kusins lägenhet ända till kl 17 varje dag.. hur kul  är det liksom att upptäcka en storstad helt själv!? inte för kul!!! Så nu har jag bestämt mig för att inte åka!!!
 och är det någon som heter sarah johansson och vill åka till london så är det bara att säga till!

Det jag tänkte göra istället är att åka till egypten.. vore inte dett helt underbart och slippa mig en vecka till!? det tror jag allt ni tycker, så nu har jag fan halvt bestämt mig.. bara det att min far kommer döda mig!! Det tvivlar jag inte på.. men jag bryr mig inte, jag har alltid gått min egna väg coh det är ingen som kan stoppa mig denna gången heller!!

(klicka för större bild)

flygpriset



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0