Facebook, Café World

Jag är BEROENDE! Jag kan inte hjälpa det, jag sitter där som förtrollad och timmarna bara går.. Det finns nog ingen som är mer otålig än vad jag är och det hjälper inte mig i detta fallet vill jag lova, tvärtom! Jag vill bara komma till nästa nivå hela tiden, så därför sitter jag där och kollar på när cashen rullar in.. dvs. 1-5 coins/kund. Vilket inte alls är mycket eftersom en jävla stol kostar 250 kr.. den BILLIGASTE! är inte det sjukt dålig "lön" eller!?

Ne nu ska jag DRA tummen ur röven och duscha av mig innan jag drar på kräftskivan. Och som ni vet så är duschen pajj (vattnet fungerar som tur var nu) så jag får sätta mig i badkaret och duscha. Jag hatar fö att duscha i badkar, man känner sig så jävla klumpig!!


sa jag förresten att det tar 1 jävla dag för en kyckling att bli färdig!?


Kommentarer
Line

vad händer på freda? :)

2009-10-07 @ 11:57:14
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0