Han är så söt..

.. min lille vovve!! hoho



Ska nu titta på färjan 3, faktiskt ett ganska underhållande program. Efter färjan blir det skämtet "Svenska Hollywoodfruar"


HELVETE!!! jag är i chocktillstånd! hjärtat dunkar som bara den.. haha!

Dom tror att det är en läcka i badrummet så dom stängde av vattnet för att kolla det, sen nu när vi satte på vattnet igen så spruta det ut en massa vatten från ledningen i duschen..
Jag hörde bara hur vattnet började forsa och mammas kille börja skrika: STÄNG AV!!! STÄNG AV!!!! STÄNG AV!!!
Haha fick lite halft panik där ett tag och nu kan vi inte sätta på vattnet igen för då kommer det forsa vatten igen.. Dvs att vi kan inte:

x Dricka vatten
x Koka té (för det finns inget vatten)
x Tvätta händerna
x Borsta tänderna
x Duscha
x VI KAN HELLER INTE GÅ PÅ TOALETTEN!!!!!

Uff!!! hur ska dethär gå!?


Kommentarer
Anonym

Oj, jävlar!! Fan vad tråkigt eller!! :/

2009-10-05 @ 20:43:56
Ingemar

Regnar väl som vanligt i Källby:-)naturdusch! Det gfår att borsta tänderna i vin, men kanske synd.

2009-10-05 @ 21:13:29
Ingemar

Regnar väl som vanligt i Källby:-)naturdusch! Det gfår att borsta tänderna i vin, men kanske synd.

2009-10-05 @ 21:14:19
sarah

haha tur jag har att det funkar igen då :P

2009-10-05 @ 21:27:41
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0