Seriöst...

så har jag funderat väldigt mycket på att dra till Egypten igen. Nu tänker ni väl ja men vadå.. nästa år ja!
Ne inte alls, Sandra drar ju om en vecka.. jag funderar på att åka samtidigt dock inte till samma ställe, men klart vi kommer att ses i så fall. Hade ju kunnat dra till samma ställe om dom inte hade haft sitt hotell i New Hurghada.. det lockar mig inte särskillt mycket, det är ganska isolerat från den egyptiska befolkningen och det är ju det jag tycker är mysigt..

Jag hitta en sista minuten för 2658 kr.. sen hittade jag ett bra pris på Empire hotel som jag och min bror låg på när vi var där.. 1402 kr för 8 dagar och 7 nätter + frukost... dvs. 2 nätter på hotel i Sverige!! Love it!
Så totalt blir det 4060 kr för en hel vecka!!!

Det jag överväger nu är ju att jag ska till England den 12:e... har ju aldrig varit där så jag vill gärna dit, sen vill jag ju träffa Sid igen också! men va fan.. det är så svårt!

detta:


eller detta:


Egentligen inget svårt val, men jag har redan bokat resan till england..


Kommentarer
Line

ååh jag vill med :D

2009-10-04 @ 14:34:32
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0