Tankegångar..

Satt och tänkte lite förut på vem/vilka det är som läser min blogg.. OM det bara är folk jag känner eller om det är "okända" folk.. jag vet ju att endel av mina närmsta läser men jag vet inte vilka ni andra är..

Så jag tänkte.. kan inte ni som inte känner mig slänga in en liten kommentar så jag "vet" vilka jag bloggar för, skulle vara väldigt intressant att läsa era bloggar också :) eller ja, kan inte ni som känner mig/vet vem jag är slänga in en kommentar också!!


Jag och min favorit parfym, min gamla var slut så jag köpte en ny ifrån taxfreen ;)


Kommentarer
Amanda

Jag läser den, men kanske inte maniskt ;) haha

2009-10-02 @ 12:04:08
Malin på Handlar´n

Kollar ibland ;)

2009-10-02 @ 13:37:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0