thai uppdatering

Har varit h'r ett antal dagar nu, vet inte riktigt hur manga, 6 tror jag! Kanns som typ 3 eftersom vi har varit pa ett annat stalle i 3 dagar..

Det andra stallet, Khon kaen var faktist riktigt nice, trodde att det skulle ligga mitt i djungeln nagonstans men icke..
Nar vi traffa pappa pa flygplatsen sA sade  han att hotellet inte var nagot speciellt utan att det kanske var 2 stjarningt, vi tankte: OH NO!!! sen nar vi kom dit sa markte vi ganska fort att han hade drivit med oss.. Hotellet var skit stort och as flashigt, 5 star p[- det hotellet.. ska visa bilder pa det sen.. det syns nog inte pa bilderna men det var nog den hogsta byggnaden i staden.. tummen upp!

Sen nu nar vi kom til koh Samui sa bytte vi ned oss ratt rejalt.. men det funkar, sover ju anda bara i rummet (pappa visste inte hur hotellet var/sag ut nar han boka det), angrar lite att jag inte kollade upp hotell sjalv, da hade det blivit ett nice hotell, hoho!

I alla fall.. det ar battre har an i sverige.. men jag haller fortfarande fast vid egypt!!

So long =)



Kommentarer
S'

Det är klart du får klaga lite, det måste man få göra ibland ;) Det blev inte så mycket skaka rumpa i går serru, eller jag vet inte hur de blev för de andra :P Haha! Hoppas du mår bra annars sötan <3

2009-10-31 @ 09:00:50
URL: http://vitaminbomb.blogg.se/
denise

jaa verkligen. jag kommer att flytta till hurghada.. men vet inte riktigt vart. har aldrig varit där tidigare..

jag har addat dej på msn nu!

2009-11-01 @ 22:24:29
URL: http://denisaaa.blogg.se/
Gynning

Ha det så härligt

2009-11-03 @ 07:26:14
URL: http://frokengynning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0