besök på scandic och emilie

helvete, skrev massor, men allt raderades!!! jag orkar inte



Kommentarer
madde på osten

Ursäkta men du ser faktiskt lite full ut på bilderna! =) Hälsa min kusin och ta det lugnt med bögen i kväll! =) Han kanske super dig under bordet... Ha det så bra i egypten oxå, men jag bara undrar, hur kommer det sig att du åker själv? Modigt av dig sara!!! Kram kram

2009-09-19 @ 14:36:35
sarah

Haha okej,jag tar den smällen ;) har tjänat 2 spänn på dom två videoklippen, ska bara lägga in en miljon till sen är jga miljonär ;) hoho!

Hehe det blev en väldigt lugn kväll, men JÄVLAR vad kul det var!!! haha shit, roligaste kvällen på länge! Det var inte meningen att jag skulle åka hit, visst jag ville åka men egentligen inte själv.. men jag satt en kväll med ett par kompisar och kollade lite resor och så skulle jag kolla totalpriset på en resa och då måste man ju gå vidare ett steg.. Då trodde jag det var ett steg till efter det men det var det inte utan jag råkade klicka på "bekräfta"... Så nu sitter jag här på gaten glad över mitt "misstag" :D Så så var det =) Kram

2009-09-21 @ 09:04:25
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0