Håll i er för här kommer lite NEWS!!!

Jag satt med några kompisar och chillade lite tidigare idag och så satt jag och kollade lite resor.. Ni vet ju hur jag är, älskar resor och kollar jämt hur priserna ligger osv. Sen helt plötsligt så går jag in på en resa som jag har haft lite koll på dagarna innan. Jag skriver i alla fall i alla mina uppgifter för jag vill se vad slutsumman blir med transfer och flygmat osv. Sen utan att jag tänker mig för så klickar jag på Bekräfta.. Och då kommer det upp en sida där det står "Här är ditt bokningsnummer". ...

SAY WHAAAAAT???

- Va!? Jag har beställt en resa!!!? (fattar typ inte vad jag har gjort)

- Va? vadå? (dom fattar inget)

- Jag har beställt en resa!!!!!!!?

- Men vadå? har du beställt en resa!?

- Ja!!???  (helt chockad)

Hahaha så jävla kul, ingen fatta nått!! inte ens jag fan, fattar inte vad jag tänkte med!! Men nu är det gjort och jag betalade faktist resan för några timmar sen..

Här har ni hotellet..




Hitta inte så många bilder, men jag lovar ta många bilder när jag är där.. Ska köpa ny kamera innan också för den jag har nu är ju katastrof med en jävla smula(?) innanför linsen, så jag tänkte köpa en vattentät så jag kan ta kort på många fina fiskar =)

nu ska jag sova! haha god natt =) godmorgon mena jag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0