Quality vänersborg

Jaha jaha, vänersborg alltså!! Riktigt nice hotell bor vi på, grejen är bara den att Maik är magsjuk och har legat på rummet och kalvat hela dagen. Det är inte riktigt okej, stackarn. Fast det är faktiskt synd om oss också, mig och August.. Det är ju vi som får ligga i rummet och låta oss smittas. Hotellet är full pga mässan+ någon fotbollscup så nytt rum kan vi ju inte få heller.. Så vi sitter nere i lobbyn och glor på talang, skit program! Haha jävlar vad negativ jag känner att jag är.. Men det skyller jag på att jag är så trött+att jag inte är helt på topp, kan det vara så att jag inbillar mig att jag är sjuk!? tror så.
Jaa vad ska man säga mer..!? mässan, ja den var bra, synd bara att folket dog ut efter 3-4 tiden. Men vi fick ihop ett gäng i alla fall så det var gött!!
N u   ä r   j a g   s å   t r ö t t   a t t   j a g   d e c k a r   s n a r t ! ! !
PUSS OCH KRAM PÅ ER LOVERS


Kommentarer
marreeeee

jaha där såg jag din kommentar. hahaha

ja jag vet inte om jag ska jobba för janbanan har inte ringt så jag antar att jag inte ska det. jag vill hitta nytt job BTW. det här suger ju. :/ men :) kul blogg du har. hahah jag visste inte om jag skulle länka till min eller inte för den är så privat. men gjort är gjort.

2010-04-18 @ 20:06:54
URL: http://guiltyfeets.blogg.se/
marre

herregud, då ska jag sluta länka till min blogg.

vilka små råttor på företaget ä det som läser din blogg...... hmm..

haha tack vad snällt av dig att vilja bjuda mig på kaffe. jag ska jobba i sthlm next week. ska du dt med?

då blir det mkt ibis kaffe med johan och dig!!

2010-04-21 @ 21:55:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0