Tjejers skitsnack är alltid mest intressant!!

Tänk hur skönt det är att bara sitta hemma med sina fina vänner och bara prata en massa skit.. Kristin och Jonna har varit här idag och vi har inte träffats på ett tag, så man måste ju uppdatera varandra om både det ena och andra.. hahah fan vad jag tycker om dom två alltså!! Vi kan sitta i flera timmar och snacka om skit och ingenting men ändå ha kul och garva sönder. Så nu är vi relativt uppdaterade om varandras liv, så det känns bra!!

Ja vad ska man skriva mer!? har inget skvaller jag kan ge er, får ju vara lite på min vakt nu när jag fick reda på att någon på kontoret (i alla fall på företaget) läser min blogg och sprider ut falska rykten.. Men vad ska man göra!? sitta och titta på när skitsnacket virrar runt!? kanske bäst så..
Bara för det så skriver jag ut vad vi har pratat om.. Allt från rädda tanter i 60 års åldern, till små kukar, till 12 åriga tjejer som har häsbloggar och inte kan stava, till "äckliga" brats, till fylleragg, till killar, till skrattretande fjortisar, till mansliknande tjejer, till jobb, till förhållanden till ja ALLT helt enkelt.. Och vi har säkert pratat om just dig.. haha that's life.. nu vet ni det också!!

PUSS OCH KRAM ;)

och här har ni oss..


Kommentarer
MARRRRREEEEEEEEEEEE

Mjaoooooowwww.

2010-04-14 @ 22:59:37
URL: http://guiltyfeets.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0