Vänersborg nästa!! wihoo

Nu är det klart! Åker till vänersborg imorgon bitti 08.58 från Lidköping.. Jag vet inte varför dom har börjat beställa resor till och från Lidköping helt plötsligt.. Får ta och säga till nästa gång jag ska boka resa, haha! Men som tur är, så är mamma ledig imorgon så hon kör mig!
Helvete vad tidigt jag vakna imorses (på tal om annat liksom!), jag vakna väl vid 8.. Har blivit jobb skadad tror jag, haha! Men jag gick upp coh käka frulle med mamma, men hon skulle iväg på ett möte så jajg gick och la mig med datorn brevid mig och däcka.. Det mamma sa när hon gick hemifrån var att jag skulle vara klar tills hon kom hem för vi skulle till stan och hälsa på mormor+handla lite.... Ja vad tror ni händer!? jag vaknar upp när hon kommer hem igen.. Så det blev till att slänga på sig kläderna!!
Sååå nu ska jag käka och sen dra mig mot Kristin, Towe är även där så det blir mys!
sådär nu fick ni en liten uppdatering av min sååå intressanta liv ;)
KYSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0