"You know, u gotta keep up the good spirit"

Har kommit på en sak när jag är här borta.. Jag hatar att vakna för sent, för jag vill inte missa dagen typ.. MEEEEN ändå hatar jag tiden mellan jag ätit frukost och klockan 18.00, gillar inte dagar, jag är en nattmänniska och det kommer nog aldrig förändras.. Inte så länge det är vinter i vilket fall!
Så egentligen borde jag gå upp 18.00 och gå och lägga mig runt 04.00 på natten för att jag ska vara så glad som möljligt, men vi vet ju både du och jag att det inte fungerar så i dethär samhället tyvärr.. Men visst är det skönare att sova när man inte ska sova!? Jag hatar att gå och lägga mig i tid, även fast jag inte har något att göra.. Sjukt konstig, jag vet!! men jag kan inte rå för det.. faktiskt!!

Aja, jag är konstig, men jag står för det man ska inte va som alla andra=TRÅKIG!


En annan sak jag tänkt på är att många frågar mig när jag kommer hem.. varför egentligen!? Det är ingen av dom (okej det finns undantag) som tänker höra av sig när jag väl är hemma.. Det är alltid så.. jag drog för jag hade inget att göra hemma, vafan ska jag göra där då!? Kan lika gärna vara här och inte ha något att göra mer än å samla tankarna och bara va.. Fett skönt att vara själv, jag är lite egen av mig och det kommer jag nog alltid att vara..

Visst det var lite småjobbigt i början, men man vänjer sig och nu känner jag inte för att dra hem!! Kommer jag hem så är det för att jag saknar mina fina vänner och dom är få har jag fått lära mig!!

Längtar efter att få träffa Carro och Gustavs lilla Lucas, gud vad jag är glad för deras skull!! Det är så jag får tårar i ögonen på att tänka på det, ja jag vet jag är fjantig men jag kan inte hjälpa det.


Nu ska jag kolla på halv 8 hos mig så jag sätter punkt här.. Lika bra annars hade jag skrivit något dumt och ett krig hade utlösts och det orkar jag inte med!!


här har vi en gammal bild från vårt gamla hus, jag och pappa! - 2006

denna också bara för jag är så söt på den ;)




Update!!!
Jag vill inte att någon ska ta illa upp vid vad jag skrivit, då detta bara är tankar om hur jag ser på hela situationen med att vara borta hemifrån...
puss på er!!!


Kommentarer
Carro

Och vi vill träffa dig också!!! KOM HEM NU!! <3

2010-12-07 @ 13:14:04
URL: http://caroliiinegustavsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0