Drop in..

.. det var precis var jag har varit på idag, jag har varit och klippt mig.. Helvete vad jag verkligen behövde det, men nu är det gjort och fan vad skönt det känns..
Tjejen som klippte mig var as skön och trevlig att prata med, så när jag ändå var igång så tonade jag om det, så jag satt där några timmar.. Så nu är jag ruinerad.. eller nej vänta, jag blev det efter att jag köpte skorna. Jag mitt klantarsle glömde säga till Kajsa (som var snäll och skulle ta med dom hemifrån) att skorna låg utanför, så det var bara att köpa nya.. Vet inte om jag har berättat det, vi har kickoff med jobbet på lördag och då måste jag ha ett par klackar. Det går ju inte annars!!

Så nu är jag trött efter en dag på stan, det kan bero lite på att jag bara har ätit en avokado idag. Men jag får skylla mig själv!!




har dustIT i håret så det känns ganska ofräscht men det funkar..

Visar sen vad jag fick med mig hem..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0