Flytt dags..

Usch vad nervös jag är nu.. vet inte varför men det känns läskigt på något sätt.. Yin ska följa med mig också, pappa mutate henne med 1000 spänn.. typiskt han!!
Nu ska jag väl packa ihop det sista och sen åker vi.. hoppas han inte är för jobbig idag, för jag pallar inte det!! Men vi får se, jag får väl säga att jag har bråttom eller nått så han drar med en gång.. HOPPAS!! sen hade jag ju tänkt sola ikväll, men det stänger kl.20 idag så jag hinner tyvärr inte det, men jag får väl se ut som en blekfis imorn då.. Baah!

Nee, nu ska jag dra, jag pallar inte sitta här och vara nervös.. Håll tummarna för att allt går bra och att han inte stannar för länge.. Förresten så kanske han läser min blogg.. jag hoppas inte det, vill ju inte vara taskig eller så!! Men det hoppas jag förstår också, om han nu läser detta! Men jag är trött och grinig som ett as idag så jag skyller på det.. Happ, hej svejs så länge.. Uppdaterar sen när jag kommer fram..

Han ringde nu och jag fick inte komma förrens halv nio.. PALLA!!!


Hitta en söt bild på min sötnos, måste erkänna att jag saknar tjockis lite ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0