Godmorgon gottfolk

Nu har jag precis (för nån timma sen, hehe) käkat frukost och jag lyxade till det lite extra idag, nått måste man ju göra för sig själv när man är sjuk och ledig ;)

Frukost á lá Sarah
* Macka med ägg och två nypor salt
* Macka med skinkost, skinka och avokado
* Hibiskus té från Egypten
* Ett glas Godmorgon apelsinjuice
Mmm gott vare och mätt blev jag!!

Idag, kommer jag antagligen inte göra så mycket.. ska väl gå en promenad och kanske dra in till stan och lämna in mina sl-remsor till kontoret.. Men bara kanske, haha vågar inte gå in till kontoret.. Vet inte riktigt exakt vad som hände i lördags så vi får se hur jag gör!! Dom kanske hatar mig på kontoret, vad vet jag!? haha :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0