Kändis spotting på hög nivå...

Haha först måste jag säga att helvete vad mina unika besökare har ökat idag och igår.. kan det bero på att jag drev med mina facebook vänner igår!? ;) Jag och Sofia hade inte tråkigt, men vi prata om att det måste hända något på facebook snart. Det är ju helt dött där, så Sofia sa "FAN DODI, kan du inte skriva något oväntat typ att du är gravid eller nått!?" Javisst sa jag och skrev "ÄNTLIGEN!!! Jag har blivit mamma!!". Men det var inte många som reagerade på denna enkla status som många redan har drivit om, så jag tog det till en ny nivå och la ut en bild tagen på min mage... Det var här jag blev BOMBAD, jag skojar inte.. Hahaha jag hade fullt upp där ett tag.. Men det var kul, än tligen vakna folk till liv på facebook ;)
Som ni ser på rubriken så har jag sett hela 3 st kändisar idag.. Jag känner er WOW-feeling ända hit ;) haha! Ne men jag stod på centalen idag och väntade på Linda och helt plötsligt i folk vimlet så ser jag Christine Meltzer stående med telefonen i högsta hugg.. Efter ett tag kom en kille som såg ut som Måns Zelmerlöw, men jag tänkte att "ne fan, önsketänkand från min sida" men icke.. Det var han och då fick jag syn på Linda och hon gick förbi han utan att ens reagera.. Jag som är lite bonntöntig av min tycker ju det är jätte exotiskt att se en kändis så jag sa till Linda "Såg du inte!?? du gick precis förbi Måns Zermerlöv och där borta vid pelaren står Christine Meltzer!!!" hon tyckte ju såklart inte att det var så jätte exotiskt så hon sa lite coolt "Aha vartdå!?" och började kolla runt.
Jag ångrar lite att jag inte gick fram och tog kort, jag har ju bestämt min för att göra sådana saker som jag annars inte gör, enbart för att utvecklas socialt.. Nästa gång, då jävlar ;)
Sen efter vi fikat och snackat en massa och hon lyssnade på mina sjuka historier osv, så drog jag till centralen för Brolle skulle spela där idag, så jag tog lite bilder och gick sedan därifrån.. Gillar ju inte hans musik så mycket.. men han var bra och gav allt på scen. Tog lite bilder åt Molly så hon värmer upp lite tills på fredag ;)

(Såg nu att jag bara tagit 3 bilder och av dom så var det en som såg någorlunda ut, tyvärr!)



Kommentarer
Line

men sarah!! du får inte luras så!! jag gick på det ju

2010-02-10 @ 20:59:51
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0